Johanna RämöIda-Soome Ülikool Johanna Rämö on Ida-Soome Ülikooli matemaatikalektor. Ta arendab ja uurib uuenduslikke õpetamismeetodeid eesmärgiga murda hariduse hierarhiaid. Tema töö hõlmab õpilaskeskset „ekstreemse praktika“ meetodit ja digitaalset enesehindamise mudelit DISA, mis mõlemad on aidanud parandada üliõpilaste õppimise kvaliteeti.
Marin JohnsonHaridusdekaan, Chevron kolledž Marin Johnson on Iirimaa Chevroni kolledži haridusteaduste dekaan ja endine Tallinna Ülikooli täiskasvanuhariduse lektor. Ta on hariduse eestvedamise ja tehnoloogilise innovatsiooni tulihingeline pooldaja, keskendudes eelkõige varasemate õpingute tunnustamisele. Marini pühendumus hariduse kättesaadavuse ja elukestva õppe edendamisele väljendub ilmekalt tema töös ja mõjus selles valdkonnas.
Miyako IkedaSeenior analüütk, OECD Miyako Ikeda juhib Pariisis Majanduskoostöö ja Arengu Organisatsioonis (OECD) rahvusvahelise õpilaste hindamise programmi PISA analüütilisi aspekte. Miyako on bakalaureuse- ja magistrikraadi saanud Tokyo Ülikoolist ning doktorikraadi Columbia ülikooli õpetajate kolledžist. Ta on töötanud ka Maailmapangas ja UNESCO-s, OECD-ga liitus aga aastal 2004.
Kyle AlbertGeorge Washingtoni Ülikool Kyle Albert on George Washingtoni Ülikoolis oskuste, kvalifikatsioonide ja tööjõupoliitika programmi ning projekti LAiSER („Tehisintellekti kasutamine oskuste tuvastamiseks ja uurimiseks“) kaasprojektijuht. Oma uurimistöös käsitleb ta mikrokraadide kvaliteeti ja väärtust ning võimalusi andmekogumise parandamiseks kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide ja oskuste kohta. Kyle korraldab ka mittekraadiõppe kvalifikatsioonidega seotud uurimisvõrgustiku kohtumisi. See on 420 teadlasest…
Charlie Moreno RomeroEuroopa Demokraatliku Hariduse Ühenduse nõukogu liige Charlie Moreno Romero on Colombias sündinud, kuid Tallinnas elav antropoloog ja pedagoog. Tema Madridi Autonoma ülikoolis kaitstud doktoritöö uuris demokraatlikku haridust sotsiaalse õigluse ja kaasatuse edendamise vaatenurgast. Viimase 22 aasta jooksul on ta töötanud avalikes, era- ja rahvusvahelistes koolides ning ülikoolides nii Colombias kui ka Eestis ja…
Maddalena TarasSunderlandi Ülikool Maddalena Taras on sõltumatu teadlane, kes on kõrghariduse eri aspektide hindamise kallal töötanud juba üle 30 aasta. Tema esmane huvi on olnud uurida ja täiustada õpilaskeskset hindamist, eriti enesehindamist, kuna üha enam on seos õppimise ja hindamise vahel loodud teooriate ja uuringute kaudu. Maddalena teoreetiline töö on ratsionaliseerinud ning ühtlustanud meie arusaamu…